D 2009

VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH

Název česky

VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH

Název anglicky

USE OF OBJECTS WITH OWN INTELLIGENCE FOR BUILDING EDUCATIONAL SIMULATIONS IN FLASHI

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Banská Bystrica, Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia, od s. 85-89, 2 s. 2009

Nakladatel

Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037931

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8083-721-1

Klíčová slova česky

flash;interaktivní;animace; komunikace, eLearning

Klíčová slova anglicky

flash; interactive; animation; communication; e-learning

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:34, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Výukové simulace patří mezi velmi užitečné studijní opory. Jejich význam se neomezuje pouze na technické obory. V současné době se pro jejich tvorbu s výhodou využívá Adobe Flash. Tento nástroj patří mezi špičkové nástroje. Lze s ním vytvářet nejen simulace pracující na netu, ale i desktopové aplikace, nebo grafické interfaces pro různé programy vytvářené například ve VisualStudiu, C# apod. S přicházejícím Flash Playerem 10 dokonce i 3D. ActionScript 3 je plně objektově orientovaný a přinesl až desetinásobné zrychlení přehrávání SWF animací. Vytváření simulací je třeba také maximálně přizpůsobit současným požadavkům. Měly by být dynamické a snadno modifikovatelné. Je třeba aby byla možná týmová práce při jejich vytváření. To vše klade důraz na jejich vnitřní strukturu. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu z možností, jak tyto požadavky splnit používání objektů s vlastní inteligencí.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Anglicky

Training simulations are among the very useful study support. Their importance is not confined to the technical disciplines. At present, for their creation to benefit uses Adobe Flash. This instrument is among the top tools. Can it create a simulation, not only working on the Internet, but also the desktop application, or graphic interfaces for different programs, for example, created in VisualStudio, C #, etc. In the coming Flash Player 10, even 3D. ActionScript 3 is fully object-oriented and brought up to ten times the acceleration playing SWF animations. Creating the simulations should also adjust the maximum current requirements. They should be dynamic and easily modifi. There is a need to be working at the time of their creation. This emphasis on their internal structure. The contribution aims to show one of the ways to meet these requirements the use of objects with their own intelligence.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání