HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia. 1. vyd. Banská Bystrica: Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica, 2009, s. 85-89, 2 s. ISBN 978-80-8083-721-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{862875, author = {Hrbáček, Jiří}, address = {Banská Bystrica}, booktitle = {Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia}, edition = {1}, keywords = {flash; interactive; animation; communication; e-learning}, language = {cze}, location = {Banská Bystrica}, isbn = {978-80-8083-721-1}, pages = {85-89}, publisher = {Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica}, title = {VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 862875 AU - Hrbáček, Jiří PY - 2009 TI - VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH PB - Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica CY - Banská Bystrica SN - 9788080837211 KW - flash KW - interactive KW - animation KW - communication KW - e-learning N2 - Výukové simulace patří mezi velmi užitečné studijní opory. Jejich význam se neomezuje pouze na technické obory. V současné době se pro jejich tvorbu s výhodou využívá Adobe Flash. Tento nástroj patří mezi špičkové nástroje. Lze s ním vytvářet nejen simulace pracující na netu, ale i desktopové aplikace, nebo grafické interfaces pro různé programy vytvářené například ve VisualStudiu, C# apod. S přicházejícím Flash Playerem 10 dokonce i 3D. ActionScript 3 je plně objektově orientovaný a přinesl až desetinásobné zrychlení přehrávání SWF animací. Vytváření simulací je třeba také maximálně přizpůsobit současným požadavkům. Měly by být dynamické a snadno modifikovatelné. Je třeba aby byla možná týmová práce při jejich vytváření. To vše klade důraz na jejich vnitřní strukturu. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu z možností, jak tyto požadavky splnit používání objektů s vlastní inteligencí.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami. ER -
HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH. In \textit{Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia}. 1. vyd. Banská Bystrica: Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica, 2009, s.~85-89, 2 s. ISBN~978-80-8083-721-1.
|