MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Pavlovská Marie, Remsová Lenka. Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 219-222, 233 s. ISBN 978-80-210-4849-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities
Autoři MLÝNKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education, od s. 219-222, 233 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/09:00051255
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-210-4849-2
Klíčová slova anglicky drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
Změnil Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 13. 4. 2012 11:50.
Anotace
Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení.
Anotace anglicky
The paper deals with using the principles and techniques of drama education in foreign language instruction. It focuses mainly on specific difficulties of students with specific learning disabilities in foreign language learning. The paper also informs about current situation of using methods of foreign language teaching in classes including pupils with specific learning disabilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 22:04