MOKRÁ, Zuzana a Hana CÍDLOVÁ. Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách. In Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. první. Hradec Králové: Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové), 2009, 14 s. ISBN 978-80-7435-018-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách
Název anglicky Text-based teaching tools in education of chemistry at czech secondary schools
Autoři MOKRÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant) a Hana CÍDLOVÁ (203 Česká republika).
Vydání první. Hradec Králové, Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie, 14 s. 2009.
Nakladatel Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037934
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-018-4
Klíčová slova česky výuka; chemie; textové učební pomůcky; text; střední škola
Klíčová slova anglicky education; chemistry; text-based teaching tools; text; secondary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Mokrá, učo 78058. Změněno: 6. 1. 2010 12:20.
Anotace
Průzkum byl proveden formou dotazníkového šetření. Typy položek v dotazníku byly uzavřené, polouzavřené a otevřené. O vyplnění dotazníku byli požádáni učitelé vybraných středních škol v České republice (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem šetření byla informace o typu, účelu a četnosti používání různých textových učebních pomůcek (učebnice, pracovní sešity, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, sbírky příkladů, vybrané internetové zdroje, vlastní písemné poznámky vyučujících,...) učiteli chemie při přípravě na vyučovací hodinu a během ní. Součástí dotazníku byla i otázka na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky a hodnocení jimi používaných učebnic.
Anotace anglicky
The research was based on a questionnaire administrated at chosen Czech secondary schools. The questions were closed, semi-closed and open. We were interested in the question which text-based teaching tools are used and how frequently. The questionnaire asked also which not available text-based tools are needed. Teachers evaluated chemistry text books that they use, too.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 21:41