MLÝNKOVÁ, Radka. Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2009, roč. 133, č. 5, s. 24 - 29. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka
Název anglicky Possibilities of using TPR and development of phonological and phonemic awareness in foreign language classes
Autoři MLÝNKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant).
Vydání Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, Pedagogická fakulta MU Brno, 2009, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/09:00051256
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova anglicky specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness; TPR
Změnil Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 25. 2. 2010 12:54.
Anotace
Článek představuje učitelům možnosti využití nejrůznějších alternativních metod a přístupů při výuce anglického jazyka ve třídách, kde se nacházejí společně s intaktními žáky také žáci se specifickými poruchami učení. Cílem tohoto článku je seznámit učitele s novými trendy ve výuce cizích jazyků a ukazát, jak je možné efektivně aplikovat tyto alternativní metody a principy u žáků s různými jazykový schopnostmi.
Anotace anglicky
The article introduces varied possibilities of using different alternative methods and attitudes to English language teaching in classes where there are educated both students with specific learning difficulties and students without them.The main aim of this article is to inform teachers about the new trends in teaching foreign languages and show them how to apply the alternative methods and principles effectively in mixed-ability classes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 7. 2024 22:34