VALOVÁ, Barbora a Hana CÍDLOVÁ. Obecná chemie na vysokých školách v České republice. In Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. první. Hradec Králové: Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové), 2009, 12 s. ISBN 978-80-7435-018-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obecná chemie na vysokých školách v České republice
Název anglicky General Chemistry at Universities in the Czech Republic
Autoři VALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant) a Hana CÍDLOVÁ (203 Česká republika).
Vydání první. Hradec Králové, Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie, 12 s. 2009.
Nakladatel Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037939
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-018-4
Klíčová slova česky vysoké školy; informace o předmětech; studijní obory; výuka chemie; srovnávání
Klíčová slova anglicky universities; information about subjects; fields of study; education of chemistry; comparison
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Barbora Valová, učo 128520. Změněno: 6. 1. 2010 13:04.
Anotace
Srovnání vybraných informací o předmětech "obecná chemie" (případně analogických předmětech s mírně odlišnými názvy) na veřejných vysokých školách v České republice. V příspěvku je uveden postup při získávání a třídění získaných informací - do tzv. skupin podle zaměření studijního oboru (učitelství pro základní a střední školy, odborné studium chemie, chemie jako doplňkový předmět), v nichž probíhala bližší analýza (okruhy učiva, studijní literatura, časová dotace, způsob zakončení, kreditové ohodnocení).
Anotace anglicky
Comparison of chosen information about "general chemistry" courses (or analogous subjects with slightly different names) at universities in the Czech Republic. In our paper we describe the procedure of collecting and sorting information obtained - into groups according to the orientation of the field of study. The paper includes discussion of some results received.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 09:43