D 2009

INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE

Název česky

INTERAKTIVNÍ VÝUKOVÝ SYSTÉM MyIMLE

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Košice, ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications, 2 s. 2009

Nakladatel

Technical University of Kosice, Slovakia

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037957

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8086-128-5

Klíčová slova česky

systém; alikace; distanční vzdělávání; multimedia

Klíčová slova anglicky

System; Applications; Education;Distance education; Multimedia

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:28, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Thanks to its possibilities and abilities, flash animations become most widely used platform for creation of interactive study supports. High security level of Flash player protects clients computer and servers against unauthorized access. 6th Int. Conference on Emerging e-learning Technologies and Applications In complicated and intelligent systems is communication of application with databases very necessary. On clients side, it is also necessary to save important state information. Even applications running on clients side needs to communicate. The aim of this article is show basic possibilities of this communication with regards to e-learning flash applications.

Česky

Interaktivní animace, simulace a různé didaktické hry ve spojení s možnostmi Flash přináší do výuky zcela nový rozměr. Přímé propojením Flash animací s reálnými systémy a možnost vzájemné spolupráce více uživatelů při práci s těmito systémy otevírá novou ne příliš probádanou cestu k novým velmi zajímavým výukovým oporám, které obzvlášť v technických předmětech mohou sehrát významnou roli. Na základě zásad pro tvorbu distančních studijních opor a s ohledem na výše uvedené možnosti, vyvíjím systém, který jsem nazval MyIMLE (My Interactive Multimedia Learning Environment). Tento systém by měl být dostatečně dynamický a otevřený pro jeho rozšiřování i do oblastí, které se, vzhledem k rychlosti rozvoje nových technologií, dají jen těžko odhadnout. Jednou jeho velmi důležitou větví by měl být i směr k mobilním interaktivním multimediálním výukovým systémům. Příspěvek si klade za cíl ukázat základ činnosti tohoto systému.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání