2009
USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION
Název česky
POUŽITÍ SYSTÉM MyIMLE VE VÝUCE S INTERAKTIVNÍ TABULÍ
Autoři
HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
SIAULIAI, Information and Communication Technology in Natural Science Education - 2009, 2 s. 2009
Nakladatel
FACULTY OF EDUCATION, SIAULIAI UNIVERSITY, LITHUANIA
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Litva
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037963
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
systém; alikace; distanční vzdělávání; multimedia
Klíčová slova anglicky
System; Applications; Education;Distance education; Multimedia
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:32, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
MyIMLE is a multimedia interactive educational environment which makes possible a direct connection of Flash interactive study supports with real systems connected to users computers. The aim of this contribution is to show one of many ways of using these systems using them together with interactive whiteboards. You can see the principle of controlling a real system and the structure of an interactive animation at the example of the animation A model of Tsunami its beginning, behavior and its consequences connected to a real model of an ocean and a coast. This animation can also work independently as a simulation without a real system connected. The application can run on web, it can be embedded into the working environment of the interactive whiteboard, or it can run as an independent desktop application. It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Česky
MyIMLE je multimediální interaktivní výukové prostředí, které umožňuje přímé propopojení Flash interaktivních výukových opor s reálnými systémy připojenými k počítačům uživatelů. Tento způsob využití Flash animací není v současné době rozšířený, přínáší však mnoho výhod, které doposud poskytovaly jen drahé systémy. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu z mnoha možností využití těchto systémů a to jejich využití spolu s interaktivními tabulemi.Na příkladu výukové interaktivní animace vzniku, průběhu a následků způsobených tsunami na pevnině propojené s reálným modelem oceánu a pobřeží, bude ukázán princip řízení pripojeného reálného systému i struktura interaktivní výukové animace. Tato animace může však také pracovat zcela samostatně bez připojeného reálného systému pouze jako simulace. Může být spuštěná z webu, přímo vložená do pracovního prostředí interaktivní tabule nebo jako samostatná desktop aplikace. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|