HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole (The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole
Name in Czech Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole
Name (in English) The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools
Authors HORÁK, Robin (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jiří HRBÁČEK (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2 pp. 2009.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00037978
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5092-1
Keywords in English interactive flash animation; interactive study supports
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Changed: 14/12/2010 21:26.
Abstract
Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Abstract (in English)
The aim of this contribution is to present the results of the research realized at basic schools, where was surveyed how effectively it is possible to use study supports, which were created by students of the Faculty of education of Masaryk University within the framework of various projects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/5/2024 19:26