2009
Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole
HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEKZákladní údaje
Originální název
Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole
Název česky
Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole
Název anglicky
The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools
Autoři
HORÁK, Robin (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037978
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5092-1
Klíčová slova anglicky
interactive flash animation; interactive study supports
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:26, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Anglicky
The aim of this contribution is to present the results of the research realized at basic schools, where was surveyed how effectively it is possible to use study supports, which were created by students of the Faculty of education of Masaryk University within the framework of various projects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|