D 2009

Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů

KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK

Základní údaje

Originální název

Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů

Název česky

Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových

Název anglicky

The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects

Autoři

KUČERA, Martin (203 Česká republika, domácí), Robin HORÁK (203 Česká republika, domácí), Michal KUNEŠ (203 Česká republika) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038068

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5092-1

Klíčová slova anglicky

Interactive animation;distance learning; study supports

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:24, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Anglicky

The aim of this contribution is to present the results of the research realized at basic schools, where was surveyed how effectively it is possible to use study supports, which were created by students of the Faculty of education of Masaryk University within the framework of various projects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání