PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím. In Kurikulum a výuka v proměnách školy. 2009. ISBN 978-80-210-4927-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím
Název anglicky Visual Representations in Textbooks for Teaching about German Speaking Countries
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína.
Vydání Kurikulum a výuka v proměnách školy, 2009.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4927-7
Klíčová slova česky disertační práce, vizuální prostředky, reálie německy mluvicích zemí
Klíčová slova anglicky PhD thesis, visual representations, teaching about German speaking countries
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 8. 1. 2010 14:46.
Anotace
V příspěvku je představen plánovaný výzkum v rámci disertační práce „Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím“. Autorka si klade za cíl provést obsahovou analýzu učebnic německého jazyka, kde budou zkoumány vizuální prostředky vztahující se k reáliím německy mluvících zemí, a dále zjišťovat, jaký názor mají v této souvislosti na učebnici sami učitelé, jak těchto vizuálních prostředků ve výuce využívají a jaké metodické postupy při práci s nimi volí.
Anotace anglicky
This paper introduces the dissertation project focused on visual representations in German language textbooks for teaching about German Speaking countries. The main aim is to carry out a content analysis of visual representations in German textbooks and to find out within research in lower secondary schools how teachers work with the visual representations in their class.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:33