B 2009

Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe.

VÍTKOVÁ, Marie, Věra VOJTOVÁ, Jiří NĚMEC, David JOHNSTONE, John VISSER et. al.

Základní údaje

Originální název

Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe.

Název česky

Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním v Evropě.

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie, Věra VOJTOVÁ, Jiří NĚMEC, David JOHNSTONE, John VISSER, Ladislav NYKL, Victoria SORIANO DE GRACIA, Amanda WATKINS, Jette LENTZ, Kirsten HANSEN a Marie PAVLOVSKÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 155 s. Pd, 2009

Nakladatel

MUNI Press

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

ISBN

978-80-210-5106-5

Klíčová slova česky

vzdělávání; edukace; inkluze; kvalita školního života; hodnocení; poruchy chování; dispozice k poruše chování

Klíčová slova anglicky

education; socially disadvantaged pupils; inclusion; quality of school life; assessment; behaviour disorder; challenging behaviour

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 7. 2013 10:42, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The presented monography Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe treats various concepts of education and support for children with (special) educational needs across Europe. It depicts the problems from broader systems connections through the strategies of support towards the specifics of prevention and intervention in the education and also in the conditions of institutional education. Individual chapters of the monography are connected by the authors inclusive approaches and the European topics dimension.

Česky

Publikace představuje koncepty edukace dětí/žáků se sociálním znevýhdněním v mezinárodním konetxtu. Inkluzivní přístupy jsou pojítkem mezi příspěvky studií mezinárodního týmu autorů.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání