2009
Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky
Communication Ability of Social Handicapped Pupils
Autoři
BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. od s. 91-101, 10 s. Speciální pedagogika, 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038137
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky
komunikační schopnost; sociální znevýhodnění; žák se sociálním znevýhodněním
Klíčová slova anglicky
communication ability; social handicap; social handicapped pupil
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 09:13, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
V originále
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumu, který se zabýval problematikou komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Anglicky
The theme is the issue of communiaction abilities of socially disadventaged pupils. Within the scope of the research were analyzed communication difficulties of pupils in terms of linguistic levels and also the possibility of logopedical intervention and support to these students, which is provided.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|