C 2009

Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.

KLENKOVÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.

Název anglicky

Integration of pupils with communication disorder in the logopedical classes of primary schools.

Autoři

KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 443 s. speciální pedagogika, 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038141

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5032-7

Klíčová slova anglicky

primary school; communication ability disturbance; special pedagogue; special educational needs; integration; individual integration; group integration

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 18:25, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zajištění poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem výzkumu je analýza současného stavu podpory integrovaných dětí s narušenou komunikační schopností v mateřských školách a žáků s narušenou komunikační schopností v základní škole.

Anglicky

The research, which is presented in this article, focuses on the counselling resource for pupils with special educational needs. Aim of this research is to analyse contemporary conditions of support to integrated children with communicative disorder in the kindergarden and pupil with communicative disorder in the primary school.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání