2009
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.
KLENKOVÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.
Název anglicky
Integration of pupils with communication disorder in the logopedical classes of primary schools.
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 443 s. speciální pedagogika, 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038141
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5032-7
Klíčová slova anglicky
primary school; communication ability disturbance; special pedagogue; special educational needs; integration; individual integration; group integration
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 18:25, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zajištění poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem výzkumu je analýza současného stavu podpory integrovaných dětí s narušenou komunikační schopností v mateřských školách a žáků s narušenou komunikační schopností v základní škole.
Anglicky
The research, which is presented in this article, focuses on the counselling resource for pupils with special educational needs. Aim of this research is to analyse contemporary conditions of support to integrated children with communicative disorder in the kindergarden and pupil with communicative disorder in the primary school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|