Detailed Information on Publication Record
2009
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.
KLENKOVÁ, JiřinaBasic information
Original name
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.
Name (in English)
Integration of pupils with communication disorder in the logopedical classes of primary schools.
Authors
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 443 pp. speciální pedagogika, 2009
Publisher
MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/09:00038141
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-5032-7
Keywords in English
primary school; communication ability disturbance; special pedagogue; special educational needs; integration; individual integration; group integration
Tags
Reviewed
Změněno: 18/1/2010 18:25, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zajištění poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem výzkumu je analýza současného stavu podpory integrovaných dětí s narušenou komunikační schopností v mateřských školách a žáků s narušenou komunikační schopností v základní škole.
In English
The research, which is presented in this article, focuses on the counselling resource for pupils with special educational needs. Aim of this research is to analyse contemporary conditions of support to integrated children with communicative disorder in the kindergarden and pupil with communicative disorder in the primary school.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|