KLENKOVÁ, Jiřina. Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. Brno: MU, 2009, 443 s. speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.
Název anglicky Integration of pupils with communication disorder in the logopedical classes of primary schools.
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 443 s. speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038141
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova anglicky primary school; communication ability disturbance; special pedagogue; special educational needs; integration; individual integration; group integration
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 18. 1. 2010 18:25.
Anotace
Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zajištění poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem výzkumu je analýza současného stavu podpory integrovaných dětí s narušenou komunikační schopností v mateřských školách a žáků s narušenou komunikační schopností v základní škole.
Anotace anglicky
The research, which is presented in this article, focuses on the counselling resource for pupils with special educational needs. Aim of this research is to analyse contemporary conditions of support to integrated children with communicative disorder in the kindergarden and pupil with communicative disorder in the primary school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 23:51