D 2009

Interaktivní divadlo v kontextu pedagogického výzkumu

KLAPKO, Dušan, Marie PAVLOVSKÁ a Lenka REMSOVÁ

Základní údaje

Originální název

Interaktivní divadlo v kontextu pedagogického výzkumu

Název česky

Interaktivní divadlo v kontextu pedagogického výzkumu

Název anglicky

Interactive theatre in the context of educational research

Autoři

KLAPKO, Dušan (203 Česká republika, domácí), Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka REMSOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV, od s. 165-172, 233 s. 2009

Nakladatel

Masarykova Univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038156

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4849-2

Klíčová slova česky

interaktivní divadlo; fáze interaktivního divadla; deskripce předvýzkumu; metoda nedokončených vět; metoda ohniskových skupin

Klíčová slova anglicky

interactive theatre; phases of interactive theatre; description of pre-research; method of unfinished sentences; method of focal groups
Změněno: 30. 12. 2010 18:51, MgA. Lenka Polánková, Ph.D.

Anotace

V originále

V příspěvku čtenáře seznamujeme s odborným termínem interaktivní divadlo, jeho podstatou, posláním a možnostmi využití. Druhá část příspěvku popisuje plán předvýzkumného šetření, jež je zaměřeno na aplikaci metody interaktivního divadla v rámci pedagogického výzkumu.

Anglicky

In the contribution we are introducing the reader with the term Interactive theatre, what it means, with its mission and possibilities. The sekond part of the contribution describes the plan of the pre-research investigation, which is focused upon applying the methods of interactive theatre within educational research.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání