2009
Educational video from the textile sector as a resource for teaching physics
DVOŘÁK, Ladislav, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁZákladní údaje
Originální název
Educational video from the textile sector as a resource for teaching physics
Název česky
Výukový videopořad z textilního odvětví jako prostředek pro fyzikální vzdělávání
Autoři
DVOŘÁK, Ladislav (203 Česká republika), Tomáš MILÉŘ (203 Česká republika), Petr NOVÁK (203 Česká republika, garant) a Ivana VACULOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů 4, od s. 91-93, 3 s. 2009
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038164
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5022-8
Klíčová slova anglicky
textile industries education lesson plans experiments experimental kits teaching physics
Změněno: 8. 1. 2010 21:16, Mgr. Petr Novák, Ph.D.
V originále
The paper presents one of the outputs of the research project dealing with development and verification of the complex methodology of motivating students for science and technology education. The set of videos is designed to complement experimentation with textile materials in teaching science and technology at primary schools. Research investigations have been verified by the utility on a sample of more than 100 primary school pupils.
Česky
Tento článek představuje jeden z výstupů výzkumného projektu zabývajícího se vývojem a ověřováním komplexní metodiky a motivací studentů pro vědu a technologie vzdělávání. Soubor videí je navržen tak, aby doplňovaly experimentování s textilními materiály ve výuce vědy a techniky na základních školách. Výzkumným šetřením byla přínosnost ověřena na vzorku více než 100 žáků ZŠ.
Návaznosti
2E08026, projekt VaV |
|