2009
Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective
NĚMEC, Jiří a Věra VOJTOVÁZákladní údaje
Originální název
Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective
Název česky
Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace sociálně znevýhodněných žáků v české perspektivě
Autoři
NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe, od s. 15–28, 14 s. Pd, 2009
Nakladatel
MUNI Press
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038185
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5106-5
Klíčová slova česky
socializace; sociálně znevýhodnění žáci; integrace; segregace; žáci imograntů; edukace
Klíčová slova anglicky
inclusive education; socialization; social disadvantages; school drop out; institutional care; segregated care; immigrant pupils; potentiality
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 7. 2013 09:27, Dana Nesnídalová
V originále
The main aspects of inclusive education will be introduced in the first chapter of the book. Individualization and differentiation in schools form the paths for a quality life in the adulthood. They create a positive school climate and prevent the pupils from dropping out from the mainstream schools. We introduce these concepts from the curricular and systemic points of view. The article presents the research MSM0021622443.
Česky
V úvodní kapitole monografie se zabýváme základními atributy vzdělávání v kontextu inkluzivních přístupů ve školním prostředí. Individualizace výuky a diferenciace ve školním prostředí předznamenává plynulou socializaci a otevírá prostor kvality života v dospělosti. Přináší pozitivní klima do školních tříd a zamezuje vylučování žáků ze škol hlavního proudu vzdělávání. Představíme dané koncepty ve vztahu ke skupině žáků se sociálním znevýhodněním v kurikulárním i systémovém prostředí české školy.Výzkum číslo MSM0021622443.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|