C 2009

Motivating of gifted students by family science education.

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Motivating of gifted students by family science education.

Název česky

Motivování nadaných studentů rodinným přírodovědným vzděláváním.

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, Education and talent 3. od s. 35-49, 15 s. Výzkumné zprávy 6. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038188

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5113-3

Klíčová slova česky

motivace; nadaní žáci; rodinné přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

motivation; gifted students; family science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 09:07, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The paper presents research outcomes of roles of family science education in science education of gifted students.

Česky

Příspěvek prezentuje výzkum role rodinného přírodovědného vzdělávání v přírodovědném vzdělávání nadaných žáků.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání