SCHEJBALOVÁ, Zdeňka. Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU. In Mezinárodní konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU, 4.6.2009, Pedagogicka fakulta MU. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU
Název česky Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU
Název anglicky Elements of Dramatic Education in French Lessons for Czech Learners with Specific Learning and Education Difficulties
Autoři SCHEJBALOVÁ, Zdeňka.
Vydání Mezinárodní konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU, 4.6.2009, Pedagogicka fakulta MU, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dramatická výchova; francouzština; čeští žáci;specifické poruchy učení a chování; alternativní metody
Klíčová slova anglicky Dramatic Education; French; Czech Learnings; Specific Learning and Comportment Disorder; Alternative Methods
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D., učo 2213. Změněno: 9. 1. 2010 23:10.
Anotace
Příspěvek na téma využití prvků dramatické výchovy při výuce cizích jazyků u žáků s vývojovými poruchami učení a chování byl zaměřen na gramatiku francouzštiny a mezipředmětové vztahy.
Anotace anglicky
The communication Elements of Dramatic Education in French Lessons for Czech Learners with Specific Learning and Education Difficulties focuses the french grammar and the interdisciplinate relations.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 09:25