GRENAROVÁ, Renée. Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al.Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of pupils with special educational needs III. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2009, s. 289-300. Pd-37/09-02/58. ISBN 978-80-210-5032-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{864977, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al.Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of pupils with special educational needs III.}, edition = {1.}, keywords = {education; initial stage of teaching; Russian language; mother language; language interference; typology of interference; cross-language and intra-language interference; specific learning difficulties; results of a research; integration}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5032-7}, pages = {289-300}, publisher = {Pedagogická fakulta MU}, title = {Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 864977 AU - Grenarová, Renée PY - 2009 TI - Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje VL - Pd-37/09-02/58 PB - Pedagogická fakulta MU CY - Brno SN - 9788021050327 KW - education KW - initial stage of teaching KW - Russian language KW - mother language KW - language interference KW - typology of interference KW - cross-language and intra-language interference KW - specific learning difficulties KW - results of a research KW - integration N2 - Ve stati referujeme o experimentálním šetření, jež bylo uskutečněno v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Výzkumná sonda realizovaná v akademickém roce 2008/2009 analyzovala specifika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině. Zabýváme se tématem rusko-české interference v souvislosti s požadavky Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, zkoumáme problematiku vlivu mateřštiny na osvojování a užívání cizího jazyka a klademe si otázku, jakou měrou ovlivňuje osvojování ruského jazyka. Respondenty výzkumné sondy byli žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al.Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of pupils with special educational needs III.}. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2009, s.~289-300. Pd-37/09-02/58. ISBN~978-80-210-5032-7.
|