2009
Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků
NĚMEC, JiříZákladní údaje
Originální název
Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Název česky
Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Název anglicky
The role of teachers assistants in the education of socially handicapped pupils
Autoři
NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Franiok, P.; Knotová, D. Učitel a žák v současné škole, od s. 383-393, 11 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038228
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4752-5
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; socializace; sociální znevýhodnění; vylučování ze vzdělávání; žáci
Klíčová slova anglicky
inclusive education; socialization; social disadvantages; school drop out; institutional care; segregated care
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2010 13:36, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
V originále
Studie prezentuje význam romských pedagogických asistentů na základních školách na základě kvalitativní sondy a s využitím ohniskových skupin asistentů.
Anglicky
The study presents the importance of Romany teachers assistants at primary schools. The study is based on a quality probe using the focus groups of the assistants.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|