NĚMEC, Jiří. Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků. In Franiok, P.; Knotová, D. Učitel a žák v současné škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 383-393. ISBN 978-80-210-4752-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Název česky Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Název anglicky The role of teachers assistants in the education of socially handicapped pupils
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Franiok, P.; Knotová, D. Učitel a žák v současné škole, od s. 383-393, 11 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038228
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4752-5
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; socializace; sociální znevýhodnění; vylučování ze vzdělávání; žáci
Klíčová slova anglicky inclusive education; socialization; social disadvantages; school drop out; institutional care; segregated care
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 10. 1. 2010 13:36.
Anotace
Studie prezentuje význam romských pedagogických asistentů na základních školách na základě kvalitativní sondy a s využitím ohniskových skupin asistentů.
Anotace anglicky
The study presents the importance of Romany teachers assistants at primary schools. The study is based on a quality probe using the focus groups of the assistants.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 06:38