2009
Podpora žáků s postižením při přechodu ze školy do světa práce
PROCHÁZKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Podpora žáků s postižením při přechodu ze školy do světa práce
Název anglicky
Support of Pupils with Disabilities in the Transition from School to Work
Autoři
PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 393-401, 9 s. Speciální pedagogika, 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038235
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky
žák s postižením; základní vzdělávání; profesní orientace; povolání; svět práce; podpora; integrace na trh práce
Klíčová slova anglicky
pupil with disability; elementary education; vocational orientation; occupation; world of work; support; integration into the job market
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 10:59, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.
V originále
Tento článek pojednává o profesní orientaci a volbě povolání žáků s postižením, což představuje pro každého žáka obtížný úkol. Dále článek pojednává o překážkách a podpoře při vstupu na trh práce. Článek pochází z výsledků výzkumu.
Anglicky
This paper deals with the vocational orientation and the choice of vocation of pupils with disabilities which constitutes a difficult task for them. This paper also deals with obstacles and support durig the entering the job market. The article comes from the results of a research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|