C 2009

Podpora žáků s postižením při přechodu ze školy do světa práce

PROCHÁZKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Podpora žáků s postižením při přechodu ze školy do světa práce

Název anglicky

Support of Pupils with Disabilities in the Transition from School to Work

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 393-401, 9 s. Speciální pedagogika, 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038235

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5032-7

Klíčová slova česky

žák s postižením; základní vzdělávání; profesní orientace; povolání; svět práce; podpora; integrace na trh práce

Klíčová slova anglicky

pupil with disability; elementary education; vocational orientation; occupation; world of work; support; integration into the job market

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 10:59, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento článek pojednává o profesní orientaci a volbě povolání žáků s postižením, což představuje pro každého žáka obtížný úkol. Dále článek pojednává o překážkách a podpoře při vstupu na trh práce. Článek pochází z výsledků výzkumu.

Anglicky

This paper deals with the vocational orientation and the choice of vocation of pupils with disabilities which constitutes a difficult task for them. This paper also deals with obstacles and support durig the entering the job market. The article comes from the results of a research.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání