2009
Marketing vztahů municipalit v České republice, na Slovensku a v Polsku
ŠKARABELOVÁ, SimonaZákladní údaje
Originální název
Marketing vztahů municipalit v České republice, na Slovensku a v Polsku
Název anglicky
Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic, in Slovakia and in Poland
Autoři
Vydání
1. vydání. Ostrava, Veřejná ekonomika a správa 2009: Aktuální problémy veřejné ekonomiky a veřejné správy. 6 s. 2009
Nakladatel
VŠB-TUO, Ekonomická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-248-2103-0
Klíčová slova česky
relationship marketing; obecní úřad; metody a nástroje navazování a budování vztahů; hodnocení kvality a důležitosti vztahů; existence konfliktů a bariér ve vztazích; iniciace vztahů a aktivita v již vzniklých vztazích
Klíčová slova anglicky
relationship marketing; municipality; methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships; initiation relationship and activity in incurred relationship
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2010 14:56, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.
V originále
V současné době se ve veřejné správě stále častěji využívají metody a nástroje, které jsou obvyklé v soukromé sféře. Tento trend existuje nejen v České republice, ale i v okolních státech. Pro zmapování situace v oblasti tzv. relationship marketingu, tj. marketingu vztahů, byl proveden mezinárodní srovnávací výzkum věnovaný marketingu vztahů obecních úřadů a malých a středních podniků zemí České republiky, Slovenské republiky a Polska. (Výzkum iniciovala Ekonomická univerzita Katovice, dále se na něm podílela Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně a Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity). Příspěvek obsahuje syntézu poznatků a závěrů těch výsledků výzkumu, které se zaměřují na rozdílnost mezi sledovanými zeměmi v iniciování a budování vztahů, vč. nástrojů používaných k udržení těchto vztahů.
Anglicky
Currently there is being more frequently introduced using of some methods and instruments taken from private sphere into the public administration. This tendency exists in neighbouring states, not only in the Czech Republic. It has been carried out the International comparative research presented relationship marketing of municipalities and small and intermediate enterprises in the Czech Republic, the Slovak Republic and in Poland in order to chart the situation. (The research was initiated by Economic University Katowice, further University Of Matej Bel in Banska Bystrice, The Business Faculty of High technical learning in Brno and Economic-administrative faculty of Masaryk University were concerned with.) This article consists piece of knowledge synthesis segment of this research, investigative the municipalities relationship marketing in the area of Initiation and maintenance of relationships, tools used for establishing and maintaining relationships with particular types of subjects.