GRENAROVÁ, Renée. Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu. In Klenková, J. at al. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of pupils with impaired communication ability. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 197-210. Pd-27/08-02/58. ISBN 978-80-210-4708-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
Název česky Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
Název anglicky The initial stage of teaching russian in classes with pupils with communication ability disturbance, research results
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání 1. vyd. Brno, Klenková, J. at al. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of pupils with impaired communication ability, od s. 197-210, 14 s. Pd-27/08-02/58, 2008.
Nakladatel Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4708-2
Klíčová slova česky cizojazyčná výuka; narušená komunikační schopnost; Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání; školní vzdělávací program; komunikační kompetence; metody; výzkum
Klíčová slova anglicky teaching foreign language; communication ability disturbance; Framework Educational Programme for Primary Education; school educational programme; communication competences; methods; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 1. 2. 2010 21:46.
Anotace
Stať prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. Věnuje se obtížím v počáteční etapě výuky ruskému jazyku. Studie sleduje specifické zvláštnosti této významné etapy, zdůrazňuje komunikativní přístup v rámci osvojování specifik zvukového systému ruštiny.
Anotace anglicky
The artikle represents research results on Teaching Russian of pupils with communication competency disturbance at primary school. The paper focuses the initial stage of teaching Russian. This study points out the specificity of important stage, emphasizes the necessity of the communicative approach in teaching the peculiarities of the Russian sound systém.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 00:14