GULOVÁ, Lenka. Edukace žáků v multikulturní třídě. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukace žáků v multikulturní třídě
Název česky Edukace žáků v multikulturní třídě
Název anglicky Education of pupils in multicultural class
Autoři GULOVÁ, Lenka.
Vydání 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky sociálně znevýhodněný žák asistent pedagoga pedagogičtí pracovníci pedagogické strategie integrace rodinné prostředí
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 10. 1. 2010 18:36.
Anotace
Cílem bylo prezentovat problematiku tříd s vyšším počtem romských žáků, výzkumná zjištění z prostředí multikulturní třídy (specifika didaktických, metodických a výchovných aspektů při práci s dětmi z odlišných sociokluturních rodin, menšin, azylantů) a diskutovat doporučení pro pedagogickou praxi a předkládat strategie integrace sociálně znevýhodněných skupin.
Anotace anglicky
The aim was to present the problematics of classes with higher number of roma pupils, the research findings from the enviroment of multicultural class (specifics of educational, methodical and didactic aspects when working with children from different sococultural families, minoroties, asylants) and discuss the recomandations for pedagogic practise and set out strategies for integration of social disadvantaged goups.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 14:48