2009
Edukace žáků v multikulturní třídě
GULOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Edukace žáků v multikulturní třídě
Název česky
Edukace žáků v multikulturní třídě
Název anglicky
Education of pupils in multicultural class
Autoři
Vydání
2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
sociálně znevýhodněný žák asistent pedagoga pedagogičtí pracovníci pedagogické strategie integrace rodinné prostředí
Změněno: 10. 1. 2010 18:36, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
V originále
Cílem bylo prezentovat problematiku tříd s vyšším počtem romských žáků, výzkumná zjištění z prostředí multikulturní třídy (specifika didaktických, metodických a výchovných aspektů při práci s dětmi z odlišných sociokluturních rodin, menšin, azylantů) a diskutovat doporučení pro pedagogickou praxi a předkládat strategie integrace sociálně znevýhodněných skupin.
Anglicky
The aim was to present the problematics of classes with higher number of roma pupils, the research findings from the enviroment of multicultural class (specifics of educational, methodical and didactic aspects when working with children from different sococultural families, minoroties, asylants) and discuss the recomandations for pedagogic practise and set out strategies for integration of social disadvantaged goups.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|