2009
Targets of Lifelong Education for Primary School Teachers
JEDLIČKOVÁ, Helena a Iva FRÝZOVÁZákladní údaje
Originální název
Targets of Lifelong Education for Primary School Teachers
Název česky
Cíle celoživotního vzdělávání učitelů 1. stupně základních škol (předmětů učení o přírodě)
Název anglicky
Targets of Lifelong Education for Primary School Teachers
Autoři
Vydání
LIFELONG LEARNING OF TEACHERS. CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7399-645-1
Klíčová slova česky
Zkušenostní učení.Celoživotní vzdělávání.Dynamický model zkušenostního učení.Kritické myšlení.Akční výzkum. Biologie pro život a zdraví.
Klíčová slova anglicky
Experiential Learning.Lifelong Learning.Dynamical Model of Learning by Doing. Critical thinking.Action research.Biology for Life and Health.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2010 23:13, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
The article reflects the needs of student teachers for primary schools discovered by a questionnaire (2007 and 2008). It also points out the biology and didactic domains, in which students are aware of their imperfection. On the base of those results we propose the discussion targets, which lifelong education focused on the support for natural science subjects for primary schools should cover.
Anglicky
The article reflects the needs of student teachers for primary schools discovered by a questionnaire (2007 and 2008). It also points out the biology and didactic domains, in which students are aware of their imperfection. On the base of those results we propose the discussion targets, which lifelong education focused on the support for natural science subjects for primary schools should cover.
Návaznosti
MSM0021620862, záměr |
|