Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{865262, author = {Jedličková, Helena}, booktitle = {5th International Conference SCHOOL AND HEALTH 21}, keywords = {Kejbaly centre for environmental education. Research project School and Health 21. Project Biology for Life and Health. Lifelong learning for sustainable development and health. Constructivism and integration in education. Experiential learning. Education for the 21st century.}, language = {cze}, isbn = {978-80-7392-098-2}, note = {Výsledek řešení projektu MUNI/41/011/2009: INTEGROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO 21. STOLETÍ, ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ, UDRŽITELNÝ ŽIVOT A ROZVOJ. PROJEKT BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU.Publikace ve sborníku v r. 2010}, title = {PROJECT BIOLOGY FOR LIFE AND HEALTH. KEJBALY CENTRE, 15 YEARS OF EDUCATION FOR 21st CENTURY}, year = {2009} }
TY - CONF ID - 865262 AU - Jedličková, Helena PY - 2009 TI - PROJECT BIOLOGY FOR LIFE AND HEALTH. KEJBALY CENTRE, 15 YEARS OF EDUCATION FOR 21st CENTURY SN - 9788073920982 N1 - Výsledek řešení projektu MUNI/41/011/2009: INTEGROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO 21. STOLETÍ, ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ, UDRŽITELNÝ ŽIVOT A ROZVOJ. PROJEKT BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU.Publikace ve sborníku v r. 2010 KW - Kejbaly centre for environmental education. Research project School and Health 21. Project Biology for Life and Health. Lifelong learning for sustainable development and health. Constructivism and integration in education. Experiential learning. Education for the 21st century. N2 - Cílem studie je popsat environmentální, ekonomické a sociální přínosy i problémy pilotního programu pracoviště Kejbaly , které bylo vybudováno jako zahradní terénní zázemí Katedry biologie PdF MU v Brně pro výuku pěstitelství a v průběhu patnácti roků získalo statut Terénního centra vzdělávání, orientovaného na výzkum problémů celoživotního vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví ve 21. století. Podrobněji prezentuje výsledky projektu Biologie pro život a zdraví, který byl koncipován jako součást výzkumného záměru Škola a zdraví 21. Základem je konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Cílem je zkoumat problematiku konstrukce vědění jako metodického principu, kdy jedinec sám zjišťuje, zkouší, experimentuje a výsledky těchto činností převádí na vlastní konstrukce ideální nebo materiální povahy. Vývoj aktivit pracoviště dokladuje dokumentární film a fotografická prezentace v anglickém jazyce. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. PROJECT BIOLOGY FOR LIFE AND HEALTH. KEJBALY CENTRE, 15 YEARS OF EDUCATION FOR 21st CENTURY. In \textit{5th International Conference SCHOOL AND HEALTH 21}. 2009. ISBN~978-80-7392-098-2.
|