2009
Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. Aranžování, alternativní metoda ve vzdělávání pro zdraví
JEDLIČKOVÁ, Helena a Kateřina ŠEVČÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. Aranžování, alternativní metoda ve vzdělávání pro zdraví
Název česky
Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. Aranžování, alternativní metoda ve vzdělávání pro zdraví
Název anglicky
Project BIOLOGY FOR LIFE AND HEALTH. Flower Arranging, Alternative Method in Education for Health
Autoři
Vydání
5th International Conference SCHOOL AND HEALTH 21, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-098-2
Klíčová slova česky
Kejbaly centrum environmentálního vzdělávání. Výzkumný záměr Škola a zdraví 21. Projekt Biologie pro život a zdraví. Celoživotní vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví. Konstruktivismus a integrace ve vzdělávání. Zkušenostní učení. Výchova pro 21. století.
Klíčová slova anglicky
Kejbaly centre for environmental education. School and Health 21. Project Biology for Life and Health. Lifelong learning for sustainable development and health. Constructivism. Integration in education. Experiential learning.
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 17. 3. 2010 19:00, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
Prezentace projektu, představující alternativní formu vzdělávání studentů, učitelů i žáků v Centru Kejbaly (vzdělávání pro udržitelný rozvoj) Katedry biologie, Masarykovy univerzity v Brně, ČR. Uvedená metoda prakticky procvičuje a rozvíjí dovednosti, důležité pro rozvoj pedagogických kompetencí. Směřuje k environmentálně odpovědnému jednání pro zdraví: rozvíjí smyslové vnímání, dovednosti spojené se získáváním, zpracováním a využitím klíčových informací, odhad a předpověď možného dalšího vývoje s vyjasňováním hodnot, schopnost rozhodovat se. Skupinová práce umožňuje rozvoj dovedností, potřebných ke spolupráci, komunikaci a vyjednávání.
Anglicky
A presentation of a project that presents an alternative form of education of students, teachers and pupils at the Kejbaly Centre (education for sustainable development) of the Department of Biology, Masaryk University, Brno, the Czech Republic. This method in train in practice and develop skills important for the development of pedagogical competencies. It leads to environmentally responsive behaviour towards health: it develops sensuous perception, skills associated with acquiring, processing and utilisation of key information, judgement and prediction of possible further development with clarification of values, the capability to make decisions. Team work enables development of skills needed to co-operation, comunication and negotiation.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|