Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{865282, author = {Jedličková, Helena and Reichmann, Lumír}, booktitle = {5th International Conference SCHOOL AND HEALTH 21}, keywords = {Floodplain forest. Kejbaly centre for environmental education. Research project School and Health 21. Project Biology for Life and Health. Education of primary school teachers. Dynamic Model of Experiential Learning. Experiential and situational learning in the first phase of primary education. Lifelong learning for sustainable development and health. Constructivism and integration in education. Experiential learning. Education for the 21st century.}, language = {cze}, isbn = {978-80-7392-098-2}, note = {Výsledek řešení projektu MUNI/41/011/2009: INTEGROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO 21. STOLETÍ, ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ, UDRŽITELNÝ ŽIVOT A ROZVOJ. PROJEKT BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU.}, title = {Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. LUŽNÍ LES, model zkušenostního učení ve vzdělávání pro zdraví.}, year = {2009} }
TY - CONF ID - 865282 AU - Jedličková, Helena - Reichmann, Lumír PY - 2009 TI - Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. LUŽNÍ LES, model zkušenostního učení ve vzdělávání pro zdraví. SN - 9788073920982 N1 - Výsledek řešení projektu MUNI/41/011/2009: INTEGROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO 21. STOLETÍ, ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ, UDRŽITELNÝ ŽIVOT A ROZVOJ. PROJEKT BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU. KW - Floodplain forest. Kejbaly centre for environmental education. Research project School and Health 21. Project Biology for Life and Health. Education of primary school teachers. Dynamic Model of Experiential Learning. Experiential and situational learning in the first phase of primary education. Lifelong learning for sustainable development and health. Constructivism and integration in education. Experiential learning. Education for the 21st century. N2 - Případová studie, prezentuje jeden z výstupů výzkumu dlouhodobého projektu Biologie pro život a zdraví. Projekt se zabývá implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární vzděláváni na pracovišti Kejbaly PdF MU. Model zkušenostního učení Lužní les byl připraven, realizován i vyhodnocen autory a je prezentován v diplomové práci jako dvouletý program integrované výuky s prvky projektového vyučování, experimentálně zpracovaný pro ŠVP u žáků 2.-3. ročníku na ZŠ v Břeclavi. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě na principu situačního a zkušenostního učení. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu, zaměřeného na Dynamický model zkušenostního učení v projektu Biologie pro život a zdraví, odpovídající na otázku: Jak učit v regionu integrované téma Les se zaměřením na environmentální výchovu a zdraví v prvním období primárního vzdělávání? ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena a Lumír REICHMANN. Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. LUŽNÍ LES, model zkušenostního učení ve vzdělávání pro zdraví. In \textit{5th International Conference SCHOOL AND HEALTH 21}. 2009. ISBN~978-80-7392-098-2.
|