2009
Razvitije navykov čtenija u češskich staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Razvitije navykov čtenija u češskich staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu
Název česky
Rozvoj čtenářských návyků u českých žáků se specifickými poruchami učení v počáteční etape výuky ruštině jako druhému jazyku
Název anglicky
Development of Reading habits in Pupils with Learning Difficulties at the Initial Stage of Teaching Russian as Second language
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Bologna, Berardi, S., Buglakova, L. M. at al. Russkij jazyk i mnogojazyčnaja Jevropa, od s. 167-176, 324 s. 2009
Nakladatel
CLIRO, Universita di Bologna
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Itálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038284
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-88-491-3235-9
Klíčová slova česky
Rozvoj čtenářských návyků; žák se specifickými poruchami učení; počáteční etapa výuky ruštině jako druhému jazyku
Klíčová slova anglicky
Development of reading habits; pupil with learning difficulties; the initial stage of teaching Russian as second language
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 22:14, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Tekst okazyvaet vnimanije problematike razvitija navykov čtenija u učenikov staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu. Avtor prepodnosit trudnosti učenikov so specifičeskim narušeniem čtenija u staršeklasnikov v Južnoj Moraviji. V vystupleniji daleje formulirovany rekomendaciji dla pedagogičeskoj praktiki .
Česky
Příspěvek se věnuje problematice rozvoje čtenářských návyků u žáků se specifickými poruchami učení v počáteční etapě vyučování ruštině jako druhému cizímu jazyku. Autorka prezentuje potíže žáků se specifickou poruchou čtení na 2. stupni základní školy v jihomoravském kraji. V textu jsou dále formulována doporučení pro pedagogickou praxi.
Anglicky
The article deals with development of reading habits in pupils with learning difficulties at the initial stage of teaching Russian as second language. The author presents difficulties of pupils with specific learning difficulties at primary school in South Moravian region. On the text are formulated resommendations for educational practise are given.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|