D 2009

Razvitije navykov čtenija u češskich staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Razvitije navykov čtenija u češskich staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu

Název česky

Rozvoj čtenářských návyků u českých žáků se specifickými poruchami učení v počáteční etape výuky ruštině jako druhému jazyku

Název anglicky

Development of Reading habits in Pupils with Learning Difficulties at the Initial Stage of Teaching Russian as Second language

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Bologna, Berardi, S., Buglakova, L. M. at al. Russkij jazyk i mnogojazyčnaja Jevropa, od s. 167-176, 324 s. 2009

Nakladatel

CLIRO, Universita di Bologna

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Itálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038284

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-88-491-3235-9

Klíčová slova česky

Rozvoj čtenářských návyků; žák se specifickými poruchami učení; počáteční etapa výuky ruštině jako druhému jazyku

Klíčová slova anglicky

Development of reading habits; pupil with learning difficulties; the initial stage of teaching Russian as second language

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 22:14, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Tekst okazyvaet vnimanije problematike razvitija navykov čtenija u učenikov staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu. Avtor prepodnosit trudnosti učenikov so specifičeskim narušeniem čtenija u staršeklasnikov v Južnoj Moraviji. V vystupleniji daleje formulirovany rekomendaciji dla pedagogičeskoj praktiki .

Česky

Příspěvek se věnuje problematice rozvoje čtenářských návyků u žáků se specifickými poruchami učení v počáteční etapě vyučování ruštině jako druhému cizímu jazyku. Autorka prezentuje potíže žáků se specifickou poruchou čtení na 2. stupni základní školy v jihomoravském kraji. V textu jsou dále formulována doporučení pro pedagogickou praxi.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání