D 2009

Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam

Název česky

Mentálnost a utváření komunikativní, lingvistické, socioloingvistické a kroskulturní kompetence u českých studentů se specifickými potřebami ve výuce ruským frazémům

Název anglicky

The Mentality and Formation Communicative, Lingvistical, Sociolinguistic and Crossculture Competencies of Czech Pupils

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Almaty, Jazyk i Mentalnost. Language and Mentality. od s. 151- 156, 263 s. 2009

Nakladatel

Kazak universitett

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Kazachstán

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038285

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

9965-30-770-9

Klíčová slova česky

Mentalnost; utváření kompetencí; komunikativní lingvistické sociolingvistické kroskulturní kompetence; český žák; speciální vzdělávací potřeby; cizojazyčná výuka; ruské frazémy; specifické poruchy učení

Klíčová slova anglicky

Mentantality; Formation competencies; communicative lingvistical sociolinguistic and crossculture competencies; Czech pupils; special educational needs; foreign language teaching; Russian idioms; specific learning difficulties

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 22:14, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Temoj issledovanija po mentalnosti i po formirovaniju kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specialnymi obrazovatelnymi potrebnostami i specifičeskimi narušenijami učenija pri obučeniji russkim frazemam.

Česky

Příspěvek se zabývá tematikou vztahu mentalnosti a utváření komunikativní, lingvistických, socioloingvistických a kroskulturních kompetencí u českých studentů se speciálními potřebami ase specifickými poruchami učení ve výuce ruským frazémům.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání