2009
Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam
Název česky
Mentálnost a utváření komunikativní, lingvistické, socioloingvistické a kroskulturní kompetence u českých studentů se specifickými potřebami ve výuce ruským frazémům
Název anglicky
The Mentality and Formation Communicative, Lingvistical, Sociolinguistic and Crossculture Competencies of Czech Pupils
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Almaty, Jazyk i Mentalnost. Language and Mentality. od s. 151- 156, 263 s. 2009
Nakladatel
Kazak universitett
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Kazachstán
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038285
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
9965-30-770-9
Klíčová slova česky
Mentalnost; utváření kompetencí; komunikativní lingvistické sociolingvistické kroskulturní kompetence; český žák; speciální vzdělávací potřeby; cizojazyčná výuka; ruské frazémy; specifické poruchy učení
Klíčová slova anglicky
Mentantality; Formation competencies; communicative lingvistical sociolinguistic and crossculture competencies; Czech pupils; special educational needs; foreign language teaching; Russian idioms; specific learning difficulties
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 22:14, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Temoj issledovanija po mentalnosti i po formirovaniju kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specialnymi obrazovatelnymi potrebnostami i specifičeskimi narušenijami učenija pri obučeniji russkim frazemam.
Česky
Příspěvek se zabývá tematikou vztahu mentalnosti a utváření komunikativní, lingvistických, socioloingvistických a kroskulturních kompetencí u českých studentů se speciálními potřebami ase specifickými poruchami učení ve výuce ruským frazémům.
Anglicky
The paper deals with the mentality and formation communicative, lingvistical, sociolinguistic and crossculture cmpetencies of Czech pupils with special educational needs and with specific learning difficulties in teaching Russian idioms.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|