GRENAROVÁ, Renée. Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam. In Jazyk i Mentalnost. Language and Mentality. 1. vyd. Almaty: Kazak universitett, 2009, s. 151- 156, 263 s. ISBN 9965-30-770-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam
Název česky Mentálnost a utváření komunikativní, lingvistické, socioloingvistické a kroskulturní kompetence u českých studentů se specifickými potřebami ve výuce ruským frazémům
Název anglicky The Mentality and Formation Communicative, Lingvistical, Sociolinguistic and Crossculture Competencies of Czech Pupils
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Almaty, Jazyk i Mentalnost. Language and Mentality. od s. 151- 156, 263 s. 2009.
Nakladatel Kazak universitett
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kazachstán
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038285
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 9965-30-770-9
Klíčová slova česky Mentalnost; utváření kompetencí; komunikativní lingvistické sociolingvistické kroskulturní kompetence; český žák; speciální vzdělávací potřeby; cizojazyčná výuka; ruské frazémy; specifické poruchy učení
Klíčová slova anglicky Mentantality; Formation competencies; communicative lingvistical sociolinguistic and crossculture competencies; Czech pupils; special educational needs; foreign language teaching; Russian idioms; specific learning difficulties
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:14.
Anotace
Temoj issledovanija po mentalnosti i po formirovaniju kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specialnymi obrazovatelnymi potrebnostami i specifičeskimi narušenijami učenija pri obučeniji russkim frazemam.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá tematikou vztahu mentalnosti a utváření komunikativní, lingvistických, socioloingvistických a kroskulturních kompetencí u českých studentů se speciálními potřebami ase specifickými poruchami učení ve výuce ruským frazémům.
Anotace anglicky
The paper deals with the mentality and formation communicative, lingvistical, sociolinguistic and crossculture cmpetencies of Czech pupils with special educational needs and with specific learning difficulties in teaching Russian idioms.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 14:01