Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{865633, author = {Vlčková, Kateřina}, article_location = {Brno}, article_number = {4}, keywords = {learning strategies; upper secondary comprehensive education; foreign language}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Srovnání používání strategií učení cizímu jazyku u studentů osmiletých a čtyřletých gymnáziích}, volume = {19}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 865633 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2009 TI - Srovnání používání strategií učení cizímu jazyku u studentů osmiletých a čtyřletých gymnáziích JF - Pedagogická orientace VL - 19 IS - 4 SP - 51-73 EP - 51-73 PB - ČPdS SN - 12114669 KW - learning strategies KW - upper secondary comprehensive education KW - foreign language N2 - Na specifickém tématu používání strategií učení se cizímu jazyku bylo na 13 brněnských gymnáziích zjišťováno, zda se studenti navštěvující osmiletý a čtyřletý vzdělávací program gymnázia liší v používání strategií a ve vybraných proměnných, které používání strategií ovlivňují nebo s ním souvisí, jako jsou motivace, počet jazyků, které se student učí nebo sebedůvěra. Dále v proměnných, které jsou používáním strategií ovlivňovány, jako jsou známka, znalost jazyka nebo míra rozvoje jazykových dovedností. Systematické rozdíly mezi osmiletými a čtyřletými gymnázii nebyly nalezeny. Objevovaly se pouze rozdíly mezi jednotlivými školami a určité rozdíly v používání dílčích strategií. Studenti osmiletého gymnázia oproti studentům čtyřletého gymnázia nedosahovali vyšší úrovně v oblasti osvojení strategií učení jako částí kompetence k učení, která představuje jeden z očekávaných vzdělávacích výsledků gymnaziálního vzdělávání. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. Srovnání používání strategií učení cizímu jazyku u studentů osmiletých a čtyřletých gymnáziích. \textit{Pedagogická orientace}. Brno: ČPdS, 2009, roč.~19, č.~4, s.~51-73, 24 s. ISSN~1211-4669.
|