KLAPALOVÁ, Alena. Attitudes and expectations of companies towards municipal offices; Comparison of mutual attitudes and expectations. In Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, s. 249 -256; 263-266, 12 s. ISBN 978-83-7246-443-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Attitudes and expectations of companies towards municipal offices; Comparison of mutual attitudes and expectations
Název česky Postoje a očekávání podniků vůči úřadům místní správy; Srovnání vzájemných postojů a očekávání
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Katowice, Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison, od s. 249 -256; 263-266, 12 s. 2009.
Nakladatel The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00038294
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-83-7246-443-9
Klíčová slova česky podniky; úřady místní správy; postoje; očekávání
Klíčová slova anglicky enterprises; local authorities; attitudes; expectations
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 26. 1. 2013 15:35.
Anotace
The chapters present results of the answers of companies in their stakeholder role as partners, suppliers and customers, surveying their attitudes and expectations towards local municipalities in the frame of the mutual relationship building and development and comparison of the results of mutual attitudes and expectations between companies and local municipalities in the Czech Republic, Poland and Slovakia.
Anotace česky
Kapitoly prezentují výsledky odpovědí podniků sehrávajících roli stakeholderů jako partnerů, dodavatelů a zákazníků zkoumajících jejich postoje a očekávání vůči úřadům místní správy v rámci budování a rozvoje vzájemných vztahů a porovnání výsledků vzájemných postojů očekávání mezi podniky a úřady v České republice, Polsku a Slovensku.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 10:32