2009
Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Název česky
Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Název anglicky
The importance of customer for comapnies competitiveness
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Svazek I. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 109 - 146, 38 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00038297
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5003-7
Klíčová slova česky
zákazník; vztahy; konkurenceschopnost; finanční výkonnost
Klíčová slova anglicky
customer; relationship; competitiveness; financial performance
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:40, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu konkurenceschopnosti českých podniků týkajících se ukazatelů, jenž jsou zaměřeny na šetření faktorů vztahu podniků s jejich zákazníky a dle formulovaných hypotéz mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.
Anglicky
Contribution presents patial results of the research of the Czech enterprise competitiveness concerning the indicators directed on the factors of the relationships between companies and their customers which can belong among the factors of competiveness accoording the formulated hypothesis.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|