D 2009

Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků

Název česky

Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků

Název anglicky

The importance of customer for comapnies competitiveness

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Svazek I. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 109 - 146, 38 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00038297

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5003-7

Klíčová slova česky

zákazník; vztahy; konkurenceschopnost; finanční výkonnost

Klíčová slova anglicky

customer; relationship; competitiveness; financial performance

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:40, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu konkurenceschopnosti českých podniků týkajících se ukazatelů, jenž jsou zaměřeny na šetření faktorů vztahu podniků s jejich zákazníky a dle formulovaných hypotéz mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.

Anglicky

Contribution presents patial results of the research of the Czech enterprise competitiveness concerning the indicators directed on the factors of the relationships between companies and their customers which can belong among the factors of competiveness accoording the formulated hypothesis.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty