KLAPALOVÁ, Alena. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích. In Vývojové tendence podniků V. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 497-522. ISBN 978-80-210-5003-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Název česky Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Název anglicky Value creation in the reverse flows on B2B markets
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 497-522, 26 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00038308
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5003-7
Klíčová slova česky hodnota; tvorba hodnoty; B2B trhy; zpětné toky
Klíčová slova anglicky value; value creation; B2B markets; reverse flows
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 23. 3. 2010 15:01.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky práce druhého roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací a to zejména výsledky empirického průzkumu analyzujících odpovědi manažerů týkající se vybraných otázek řízení zpětných toků.
Anotace anglicky
The article presents the results of the second year lasting research aimed at the value cretion in the revese flows of B2B markets especially the results of the empirical survey analysing the answers of managers concerning the chosen aspects of the reverse flows management.
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 01:44