2009
Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
Název česky
Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
Název anglicky
Components of the company - customer relationship and its importance for the companies competitiveness
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Jihlava, Konkurence, teoretické a praktické aspekty, od s. 82-90, 9 s. 2009
Nakladatel
Vyšoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00038310
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-87035-23-8
Klíčová slova česky
konkurenceschopnost hospodářská úspěšnost podnikatelské strategie vztah se zákazníkem
Klíčová slova anglicky
competitiveness; financial prosperity; business strategies; relation with customer
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:37, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Vybrané ukazatele typické komponenty vzájemných vztahů jsou analyzovány pro skupiny podniků rozdělených na základě jejich hospodářské úspěšnosti.
Anglicky
The paper presents some partial results from the empirical survey of the Research Centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationship of companies with their customers and could in a certain form belong among the competitiveness factors. Selected factors typical components of mutual relations are analyzed for the groups of companies divided on the basis of financial prosperity.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|