D 2009

Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků

Název česky

Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků

Název anglicky

Components of the company - customer relationship and its importance for the companies competitiveness

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Jihlava, Konkurence, teoretické a praktické aspekty, od s. 82-90, 9 s. 2009

Nakladatel

Vyšoká škola polytechnická Jihlava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00038310

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-87035-23-8

Klíčová slova česky

konkurenceschopnost hospodářská úspěšnost podnikatelské strategie vztah se zákazníkem

Klíčová slova anglicky

competitiveness; financial prosperity; business strategies; relation with customer

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:37, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Vybrané ukazatele typické komponenty vzájemných vztahů jsou analyzovány pro skupiny podniků rozdělených na základě jejich hospodářské úspěšnosti.

Anglicky

The paper presents some partial results from the empirical survey of the Research Centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationship of companies with their customers and could in a certain form belong among the competitiveness factors. Selected factors typical components of mutual relations are analyzed for the groups of companies divided on the basis of financial prosperity.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty