KLAPALOVÁ, Alena. Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků. In Konkurence, teoretické a praktické aspekty. 1. vydání. Jihlava: Vyšoká škola polytechnická Jihlava, 2009, s. 82-90. ISBN 978-80-87035-23-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
Název česky Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
Název anglicky Components of the company - customer relationship and its importance for the companies competitiveness
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Jihlava, Konkurence, teoretické a praktické aspekty, od s. 82-90, 9 s. 2009.
Nakladatel Vyšoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00038310
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-87035-23-8
Klíčová slova česky konkurenceschopnost hospodářská úspěšnost podnikatelské strategie vztah se zákazníkem
Klíčová slova anglicky competitiveness; financial prosperity; business strategies; relation with customer
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 26. 1. 2013 15:37.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Vybrané ukazatele typické komponenty vzájemných vztahů jsou analyzovány pro skupiny podniků rozdělených na základě jejich hospodářské úspěšnosti.
Anotace anglicky
The paper presents some partial results from the empirical survey of the Research Centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationship of companies with their customers and could in a certain form belong among the competitiveness factors. Selected factors typical components of mutual relations are analyzed for the groups of companies divided on the basis of financial prosperity.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 13. 10. 2024 10:08