2009
Zákazník a konkurenceschopnost podniku
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Název česky
Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Název anglicky
Customer and company competitiveness
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
Verejná správa a regionálny rozvoj, Bratislava, VŠEMvs, 2009, 1337-2955
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00038312
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
zákazník vztah se zákazníkem konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky
customer customer relationship competitiveness
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:41, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které lze spojit se vztahem podniků s jejich zákazníky a mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.
Anglicky
Paper presents some partial results from the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationshup of comapnies with their customers and coudl belong among the competitiveness factors.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|