J 2009

Zákazník a konkurenceschopnost podniku

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Zákazník a konkurenceschopnost podniku

Název česky

Zákazník a konkurenceschopnost podniku

Název anglicky

Customer and company competitiveness

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Verejná správa a regionálny rozvoj, Bratislava, VŠEMvs, 2009, 1337-2955

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00038312

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

zákazník vztah se zákazníkem konkurenceschopnost

Klíčová slova anglicky

customer customer relationship competitiveness

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:41, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které lze spojit se vztahem podniků s jejich zákazníky a mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.

Anglicky

Paper presents some partial results from the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationshup of comapnies with their customers and coudl belong among the competitiveness factors.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky