KLAPALOVÁ, Alena. Zákazník a konkurenceschopnost podniku. Verejná správa a regionálny rozvoj. Bratislava: VŠEMvs, 2009, V, č. 1, s. 74-85. ISSN 1337-2955.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Název česky Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Název anglicky Customer and company competitiveness
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání Verejná správa a regionálny rozvoj, Bratislava, VŠEMvs, 2009, 1337-2955.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00038312
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky zákazník vztah se zákazníkem konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky customer customer relationship competitiveness
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:41.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které lze spojit se vztahem podniků s jejich zákazníky a mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.
Anotace anglicky
Paper presents some partial results from the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationshup of comapnies with their customers and coudl belong among the competitiveness factors.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 08:16