2009
The importance of company relationship with customer for the competitiveness
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
The importance of company relationship with customer for the competitiveness
Název česky
Význam vztahu podniku se zákazníkem pro konkurenceschopnost podniků
Autoři
Vydání
4th International Conference on “Business Market Management, 2009
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Dánsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
competitiveness; customer; relationships; quality; innovation; image strategy
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:40, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Abstract resumes a part of the selected results of the largescale empirical survey focused on finding the factors of company competitiveness, in this case the factors, which could be found in the relationship companycustomer. Enter data were obtained during the year 2007 from 432 respondents, representatives of top management of companies with the registered office in the Czech Republic.
Česky
Abstrakt sumarizuje část vybraných výsledků rozsáhlého empirického výzkumu zaměřeného na nalezení faktorů konkurenceschopnosti podniků, v tomto případě faktorů, které mohou být nalezeny v rámci vztahu podnik zákazník. Vstupní data byla získána v průběhu roku 2007 od 432 respondentů, reprezentujících vrcholový manatement podniků se sídlem v České republice.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|