a 2009

The importance of company relationship with customer for the competitiveness

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

The importance of company relationship with customer for the competitiveness

Název česky

Význam vztahu podniku se zákazníkem pro konkurenceschopnost podniků

Vydání

4th International Conference on “Business Market Management, 2009

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Dánsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

competitiveness; customer; relationships; quality; innovation; image strategy

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:40, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Abstract resumes a part of the selected results of the largescale empirical survey focused on finding the factors of company competitiveness, in this case the factors, which could be found in the relationship companycustomer. Enter data were obtained during the year 2007 from 432 respondents, representatives of top management of companies with the registered office in the Czech Republic.

Česky

Abstrakt sumarizuje část vybraných výsledků rozsáhlého empirického výzkumu zaměřeného na nalezení faktorů konkurenceschopnosti podniků, v tomto případě faktorů, které mohou být nalezeny v rámci vztahu podnik zákazník. Vstupní data byla získána v průběhu roku 2007 od 432 respondentů, reprezentujících vrcholový manatement podniků se sídlem v České republice.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky