Detailed Information on Publication Record
2009
Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení
GRENAROVÁ, RenéeBasic information
Original name
Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení
Name in Czech
Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení
Name (in English)
Drama Techniques in the Russian Teaching at the Second Stage of Primary School to Learners with Specific Learning Disabilities
Authors
Edition
Konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. DramaTechniques in Foreign LanguageTeaching to Learners with SLD, 2009
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
dramatická výchova; vyučování ruskému jazyku; 2. stupeň základní školy; žák se specifickými poruchami učení; alternativní metody; komunikační situace; komunikativní přístup; prvky dramatické výchovy
Keywords in English
drama techniques; Russian teaching; second stage of primary school; learner with specifil learning disabilities; alternative methods; communicative situation; communicative approach; elements of dramatic education
Změněno: 16/3/2011 15:57, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Příspěvek a prezentace na téma Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení si kladla za cíl ukázat některé možnosti využití dramatické výchovy v hodinách ruského jazyka se zaměřením na žáky s SPU.
In English
The presentation Drama Techniques in the Russian Teaching at the Second Stage of Primary School to Learners with Specific Learning Disabilities illustrated some possibilities of utilizing drama in Education in Russian lessons with including SLD learners.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|