Detailed Information on Publication Record
2009
Fonetická a fonologická kompetence u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na základních školách a její rozvoj
GRENAROVÁ, RenéeBasic information
Original name
Fonetická a fonologická kompetence u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na základních školách a její rozvoj
Name in Czech
Fonetická a fonologická kompetence u žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na základních školách a její rozvoj
Name (in English)
Development of Phonetic Development of Development of Phonetic and Phonological Competence in Russian Language Teaching to Pupils with with Specific Learning and Education Difficulties at Primary Schools and Posibility of its Development
Authors
Edition
Mezinárodní konference XXVII International Colloquium on the Management of Educational Process, 2009
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
cizojazyčná výuka; žáci se specifickými porucahmi učení; výuka ruskému jazyku; teoretické východisko; příklady aktivit
Keywords in English
teaching foreign language; pupils with specific learning difficulties; teaching Russian language; theoretical introduction; examples of activites
Změněno: 16/3/2011 15:57, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Příspěvek se týkal využití prvků dramatické výchovy v cizojazyčné výuce, s přihlédnutím k potřebám a možnostem žáků se specifickými poruchami učení. Po stručném uvedení teoretických východisek byly prezentovány příklady aktivit.
In English
The presentation focused on drama elements in foreign language teaching with regrad to the needs and opportunities of the learners with SLD. After a theoretical introduction examples of activites weer described and practised.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|