B 2009

Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD

GRENAROVÁ, Renée a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD

Název česky

Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU

Název anglicky

DramaTechniques in Foreign LanguageTeaching to Learners with SLD

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, 142 s. Pd-52/09-02/58, 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038324

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5074-7

Klíčová slova česky

cizojazyčná výuka; dramatická výchova; komunikativní kompetence; specifické poruchy učení; učební styly a strategie

Klíčová slova anglicky

foreign language; drama techniques; communicative competence; specific learning difficulties; learning styles and strategie

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 10. 2010 10:11, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Monografie zaměřuje pozornost na využití prvků dramatické výchovy v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení Monografie je vydána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP.

Anglicky

Foreign language acquisition is a very demanding and long process for most learners, for learners with SLD even more so. The monograph focus attention on the use of drama techniques in foreign language teaching to learners with specific learning difficulties. The monograph is published in cooperation with the Speciál Educational Needs in the Context of Framework Educational Programmes Research Centre. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP. Number MSM 0021622443.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání