GRENAROVÁ, Renée a Marie VÍTKOVÁ. Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 142 s. Pd-52/09-02/58. ISBN 978-80-210-5074-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD
Název česky Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU
Název anglicky DramaTechniques in Foreign LanguageTeaching to Learners with SLD
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, 142 s. Pd-52/09-02/58, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038324
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5074-7
Klíčová slova česky cizojazyčná výuka; dramatická výchova; komunikativní kompetence; specifické poruchy učení; učební styly a strategie
Klíčová slova anglicky foreign language; drama techniques; communicative competence; specific learning difficulties; learning styles and strategie
Štítky Munipress
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 7. 10. 2010 10:11.
Anotace
Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Monografie zaměřuje pozornost na využití prvků dramatické výchovy v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení Monografie je vydána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP.
Anotace anglicky
Foreign language acquisition is a very demanding and long process for most learners, for learners with SLD even more so. The monograph focus attention on the use of drama techniques in foreign language teaching to learners with specific learning difficulties. The monograph is published in cooperation with the Speciál Educational Needs in the Context of Framework Educational Programmes Research Centre. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP. Number MSM 0021622443.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 16:41